Pozitif İyi müşteri hizmeti vermek çok kolay. Gerçekten mi. Tek yapmanız gereken, çalışanlarınıza iyi ödeme yapmak ve e-posta ve çağrı sayısına kadar yaşayabileceklerinden emin olmak. Veya kısaca - cimri olmamak. Hizmet aldığım firmalar bana bu kadar kötü davranınca artık şaşırmadım. Bu komisyoncunun personelinin nezaketinin bu kadar hoş bir sürpriz olmasının nedeni budur. Bu dünya için hala umut var!
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
GVD Markets
VINNEXIA CAPITAL
RYOEX
Axi
MONETA MARKETS
RADEX MARKETS
M4Markets
TAG MARKETS
NCE