Teşhir Komisyoncu keyfi olarak tüm karları ve sermayeyi geri çeker
8 bin yatırdım ve işlem kârı 100 binin üzerindeydi. Ancak 30 bin tutarında para çekme emri verdiğimde komisyoncu 137 bin kârımın tamamını hiçbir açıklama yapmadan keyfi olarak çekti. Yardım hattını aradım ve işlem için 14-21 gün beklememi istediler. 21 gün oldu hala bir çözüm alamadım. Bunun para çalmaktan hiçbir farkı yok.
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
RYOEX
GVD Markets
TAG MARKETS
Axi
RADEX MARKETS
DEXIA
VINNEXIA CAPITAL
M4Markets
MONETA MARKETS